5 תשובות
יש לך כרטיס דיירקט?
שואל השאלה:
כן למה
אנונימית
אה גם אצלי זה ככה
זה מחייב אותי מיידית בעסקה אבל נשאר בהמתנה יומיים שלוש, בתכלס זה כבר חייב
שואל השאלה:
אב אז אין מה להלחץ נכון?כאילו שלא יירד פעמיים אותה עסקה אם היט עדיין בהמתנה אבל כבר ירד
אנונימית
לא אל תילחצי
זה בהמתנה עד שהבנק מקבל את זה
אבל זה כבר ירד לך מהחשבון
בכל מקרה תבדקי שוב עוד יומיים שלוש ותראי.