16 תשובות
סדרה אש!!
אהבתי אותה ממש
אנונימי
וואי סדרה סליי ממש
כי זה יותר כיוון של קומדיה לא אימה
אנונימי
לא ראיתי
אבל מקטעים בטיקטוק נראה כמו סתם סדרת נוער קרינגית
אנונימית
כנראה את לא הבנת כל כך את העלילה או על מה שצוחקים וכזה ועל כל הסרקסטיות של ונסדיי
זה לא אימה חחח
זה לא סדרה מפחידה אז אם חיפשת אימה מן הסתם פחות תאהבי
שואל השאלה:
קומדיה? לא הוצאתי טיפת צחוק מהסדרה הזאת
אנונימית
אולי בגלל שלא הבנת את הסרקסטיות שבסדרה
כע הסדרה מלאה בסרקיסטיות של וונסדי
זה חזקק
לגמריי
אהבתי ממש חמודה אבל האפקטים גרועים
אני ממש אהבתי
עוד סדרה נוער אובר רייטד
אנונימי
שואל השאלה:
מה למה רק אני לא אהבתי? ואני חובבת אימה
אנונימית
סדרה נדירהה
שווה לצפות בה