4 תשובות
כן, אני עשיתי אצלם ומרוצה מאוד.
שואל השאלה:
תודה רבה עוד?
תודה רבה עוד?
אנונימי
בכל מקרה אם יש לך שאלה למשהו שעשה את הניתוח וזה מוזמן לשלוח לי חופשי הודעה בפרטי אחי.
לך על ההצעה הכי זולה אחי, אני עשיתי באמריקן ומרוצה אבל באמת שזה לא משנה קר או אמריקן.
באותו הנושא: