6 תשובות
לעבור עליו כל יום לפחות חודש לפני
שואל השאלה:
איך חודש לפני יש לי כל יום מבחן
שואל השאלה:
מה נראלך אני בחטיבה יכולה ללמוד נורמלי אני בי"א אין לי חיים לנשום בכלל
מה לעשות תעשי לך סידור זמן
תקראי פעם אחת הכל
תרשמי מה שאת זוכרת על המאפייני לאומיות וכל זה והצעת בלפור וכל החרא הזה
ואז תקראי שוב ותשלימי את מה שרשמת ולא זערת
שואל השאלה:
יש לי סידור זמן אבל המוח שלי לא מצליח אם אני הולכת לחומר אחר אני שוכחת את האחר שיש לי מבחן עליו יום אחרי
יש יותר מידי מבחנים כל יום ואין זמן ללממוד כי אני מסיימת ב4