2 תשובות
נדמה לי שהתשובה מעלי הייתה נסיון תשובה לגבי אפייה, בעוד שהשאלה היא לגבי התפחה שלפני אפייה.
או שהשאלה לא ברורה.
לשים בתנור לאפייה או להתפחה?
שואל השאלה:
לכמה זמן?