2 תשובות
נדמה לי שהתשובה מעלי הייתה נסיון תשובה לגבי אפייה, בעוד שהשאלה היא לגבי התפחה שלפני אפייה.
או שהשאלה לא ברורה.
לשים בתנור לאפייה או להתפחה?
או שהשאלה לא ברורה.
לשים בתנור לאפייה או להתפחה?
שואל השאלה:
לכמה זמן?
לכמה זמן?
באותו הנושא: