4 תשובות
זה חוויה
תהנה
חוויה מטורפת, אתה תהנה
כל האנשים החדשים ואפילו ההליכות, אם אתה בא בראש פתוח הכל בסדר
בסוף אתה מתחבר עם השכבה שלך פה, אין ממה להלחץ
תכין את הדברים זריז תבדוק שיש לך הכל אין לך ממה להיות בלחץ יהיה לך כיף בטירוף זאת ההזדמנות הכי טובה להכיר את כל האנשים בשכבה ולעשות כיף וצוחקים ולהשתחרר מהלימודים אין סיכוי שלא תהנה בהצלחה
שמע שזה מדהיםם
אני באמת שעתיים לפני שיצאנו לא רציתי ללכת, פחדתי שאהיה שם לבד (לכולם שם היו את החבורות שלהם ורק אני לא קשורה לאף חבורה שם), אבל באמת באמת שכל כךך נהנתי, התחברתי לאנשים והיה באמת מדהים שם בטירוף
תבוא בגישה טובה והכל יהיה בסדר