9 תשובות
שואל השאלה:
למה אבל
שתיים עשרה כי סופרים את השנים ולא את הנערים והנערות
שואל השאלה:
סבבה תודהה
כשיש בקבוצה גם זכרים וגם נקבות זה יהיה בזכר
שניים עשר

תיקון- שתים עשרה
אומרים גם "הוא בן שלוש"
שואל השאלה:
אבל כאילו למה מתייחסים שלנים הם לא כתובים בכלל במשפט או שזה לא משנה וכשתמיד מדברים על גיל זה יהיה נקבה
אומרים ככה כי מדברים על שנים^^
שנה= נקבה
הוא בן שלוש *שנים*

אם היו מדברים על חודשים אז זה היה- הוא בן שלושה *חודשים*
כי זה הגיל בשנים
הם גם בני 150 חודשים בערך אז אם תגיד ככה זה יהיה בזכר אבל המשפט בשנים אז גיל זה תמיד נקבה