9 תשובות
שואל השאלה:
למה אבל
למה אבל
שתיים עשרה כי סופרים את השנים ולא את הנערים והנערות
שואל השאלה:
סבבה תודהה
סבבה תודהה
בכיף
כשיש בקבוצה גם זכרים וגם נקבות זה יהיה בזכר
שניים עשר
תיקון- שתים עשרה
שניים עשר
תיקון- שתים עשרה
אומרים גם "הוא בן שלוש"
שואל השאלה:
אבל כאילו למה מתייחסים שלנים הם לא כתובים בכלל במשפט או שזה לא משנה וכשתמיד מדברים על גיל זה יהיה נקבה
אבל כאילו למה מתייחסים שלנים הם לא כתובים בכלל במשפט או שזה לא משנה וכשתמיד מדברים על גיל זה יהיה נקבה
אומרים ככה כי מדברים על שנים^^
שנה= נקבה
הוא בן שלוש *שנים*
אם היו מדברים על חודשים אז זה היה- הוא בן שלושה *חודשים*
שנה= נקבה
הוא בן שלוש *שנים*
אם היו מדברים על חודשים אז זה היה- הוא בן שלושה *חודשים*
כי זה הגיל בשנים
הם גם בני 150 חודשים בערך אז אם תגיד ככה זה יהיה בזכר אבל המשפט בשנים אז גיל זה תמיד נקבה
הם גם בני 150 חודשים בערך אז אם תגיד ככה זה יהיה בזכר אבל המשפט בשנים אז גיל זה תמיד נקבה
באותו הנושא: