3 תשובות
כשאתה שואל את השאלה לפני שאתה שולח
אתה לוחץ על אנונימי ואז לוחץ על השם ומשנה למה שאתה רוצה
אנונימית
כשאת שואלת שאלה תלחצי על זה
כששואלים שאלה תעביר לאנונימי ואז תלחץ על זה ותשנה