9 תשובות
לא
תהיה בימני תיצמדי כדי לפנות
תהיה בימני תיצמדי כדי לפנות
שואל השאלה:
אפילו אם הוא לא אומר לי לפנות לשם?
אפילו אם הוא לא אומר לי לפנות לשם?
אנונימית
האופציה היחיד זה ימין? אז כן
שואל השאלה:
יש ימין שזה פניה ימינה יש אמצע שזה ישר ושמאל שזה לשמאל והוא לא אומר לי כלום יעני להמשיך ישר אבל הקטע בטסט הם תמיד רוצים שנהיה בימין
יש ימין שזה פניה ימינה יש אמצע שזה ישר ושמאל שזה לשמאל והוא לא אומר לי כלום יעני להמשיך ישר אבל הקטע בטסט הם תמיד רוצים שנהיה בימין
אנונימית
שואל השאלה:
הימין הוא רק ימין לא ישר
הימין הוא רק ימין לא ישר
אנונימית
אה אז תהיי באמצע
שואל השאלה:
כייאלו מראש להיות באמצע כי אני מכירה תכביש
כייאלו מראש להיות באמצע כי אני מכירה תכביש
אנונימית
הם רוצים שתהיי בימין בכביש שיש מס נתיבים
אם הטסטר לא אומר כלום אז נוסעים לפי החוק, זה לא בהכרח ישר (אם ישר זה אין כניסה ויש לך רק ימינה אז ימינה ולא ישר)
אם את רואה סימון על הכביש של פניה ימינה את נשארת על הנתיב הימני שממשיך ישר אלא אם נאמר לך אחרת.
אם את רואה סימון על הכביש של פניה ימינה את נשארת על הנתיב הימני שממשיך ישר אלא אם נאמר לך אחרת.
באותו הנושא: