תשובה אחת
שואל השאלה:
כאילו שאתה מדבר בשביל עצמך ואומר יותר "אני" מאשר "אנחנו"
למשל בקבוצת כדורגל אומרים אנחנו זכינו ולא אני זכיתי כי הם קבוצה אז זה לא אינדיבידואליזם (אלא קולקטיביזם)
אנונימית