תשובה אחת
שואל השאלה:
כאילו שאתה מדבר בשביל עצמך ואומר יותר "אני" מאשר "אנחנו"
למשל בקבוצת כדורגל אומרים אנחנו זכינו ולא אני זכיתי כי הם קבוצה אז זה לא אינדיבידואליזם (אלא קולקטיביזם)
כאילו שאתה מדבר בשביל עצמך ואומר יותר "אני" מאשר "אנחנו"
למשל בקבוצת כדורגל אומרים אנחנו זכינו ולא אני זכיתי כי הם קבוצה אז זה לא אינדיבידואליזם (אלא קולקטיביזם)
אנונימית
באותו הנושא: