4 תשובות
אחרי שעוברים טסט יש עוד אגרה לשלם לרישיון זמני וגם ביטוחים וכו
לא. אלא אם אתם עושים שיעור לפני הטסט ואז צריך לשלם על השחעור
שואל השאלה:
הוא אמר בכללי להביא 400 נראלי כולל שיעור
אנונימית
שואל השאלה:
הגיןני בכלל שזה עולה רק 400 אני ציפיתי העמדת הרכב 200 פלוס שיעור אצלי עולה 160 פלוס טסט חשבתי שזה טסט לבד 400
אנונימית