4 תשובות
אחרי שעוברים טסט יש עוד אגרה לשלם לרישיון זמני וגם ביטוחים וכו
לא. אלא אם אתם עושים שיעור לפני הטסט ואז צריך לשלם על השחעור
שואל השאלה:
הוא אמר בכללי להביא 400 נראלי כולל שיעור
הוא אמר בכללי להביא 400 נראלי כולל שיעור
אנונימית
שואל השאלה:
הגיןני בכלל שזה עולה רק 400 אני ציפיתי העמדת הרכב 200 פלוס שיעור אצלי עולה 160 פלוס טסט חשבתי שזה טסט לבד 400
הגיןני בכלל שזה עולה רק 400 אני ציפיתי העמדת הרכב 200 פלוס שיעור אצלי עולה 160 פלוס טסט חשבתי שזה טסט לבד 400
אנונימית
באותו הנושא: