6 תשובות
אף אחד לא טועה
ישלכם טעם שונה
. .
לא
כל אחד מתחבר למי שהוא רוצה
H~S
לא זה לא מוזר
שואל השאלה:
מבאס שהם לא אוהבים אותוצדבר כמוני הם עדיין תומכים וזה אבל אפשר לראות שהם חושבים שזה מוזר
אנונימי
לא מוזר ולכל אחד יש להיות טעם שונה אז מה זה משנה
ממש לא גם לכל אחד יש טעם שונה...
אנונימית