6 תשובות
באמת מזעזע
זלזול בחיילים שלנו
מזעזע!
מזעזע!
איכ מזעזע
נוראי
עצוב שזה היחס שמקבלים האנשים שמגנים על המדינה שלנו
זה פשוט לירוק להם בפנים, וזה לא קשור רק לאוכל אפילו חיילים שרוצים להגן על עצמם ולנטרל מחבל לא יכולים בגלל הנוהל של הפתיחה באש
זה פשוט לירוק להם בפנים, וזה לא קשור רק לאוכל אפילו חיילים שרוצים להגן על עצמם ולנטרל מחבל לא יכולים בגלל הנוהל של הפתיחה באש
גועל נפש באמת
באותו הנושא: