התחברות
הרשמה
קניתי באתר מחשב ב10 בנובמבר הגיוני שעוד לא התקשר שליח?
25 בנובמבר 2022, 17:06
מחשבים ניידים
משלוחים
תשובה אחת
נראה לי שזה כבר יותר מידי זמן, למרות שתלוי כמה זמן אמרו לך שזה בסדר עד שהמשלוח יגיע....
A
Aftertaste
באותו הנושא:
הגיוני שקניתי בגדים של משחקי מחשב רק כדי שבנים יתחילו איתי?
אם נולדתי בנובמבר הגיוני שאני גם אתגייס בנובמבר או שסביר להניח שזה יהיה בחודשים אחרי?
הזמנתי מחשב נייד ב10 בנובמבר בksp ועוד לא הגיע מה לעשות?
קניתי מחשב נייד ונהרס לי העכבר כי ניקיתי אותו במגבון הגיוני?
הזמנתי מחשב באינטרנט ב10 בנובמבר הגיוני שעוד לא הגיע שליח?
קניתי מחשב וזה נותן לי אפשרות להוריד נטפליקס בחינם זה הגיוני?
הגיוני שהזמנתי משלוח מחשב נייד מקייאספי ב10 בנובמבר ועוד לא הגיע אליי?
הגיוני שקיבלתי מחזור ב27 בנובמבר ושוב היום?
החבילה שלי משיין כבר מ-8 בנובמבר בדרך לישראל זה הגיוני?
הגיוני שאני אהיה בת 17 בנובמבר ועוד לא קיבלתי צו ראשון?
רק הדלקתי את המחשב והוא ישר פתח על הכרום עם אתר שאני לרוב גולשת בו הגיוני?