20 תשובות
אני לא חושב שזה חוקי אם זה אקדחים וכלי נשק
פריטים של נאצים? זה בכל מקרה לא חוקי
שואל השאלה:
לא אקדחים, מסמכים , מדים וכולי, לא ברזל ולא משהו כדומה
אנונימי
שואל השאלה:
^^
פריטים נאצים בארץ זה חוקי, יש לי בחדר
אנונימי
אז חוקי.
כמו מה למשל?
שואל השאלה:
מדבר על תעודות זהות ישנות של חיילים, כובעים וכולי, הכובעים מצמר ובלי ברזל
אנונימי
כל עוד לא תפגע באחרים עם הדברים האלה זה בסדר... אם כי זה מאוד מוזר. מי רוצה שתהיה לו תמונה של נאצי שרצח את המשפחה שלו בחדר?
שואל השאלה:
לא דיברתי על תמונות, ואני אספן, כל החדר שלי הוא די יכול להיות כמו מחנה ריכוז, ואין שום בעיה בתמונות וכולי, זה תחביב שחי
אנונימי
מה ישך יהזייה
הנאצים זה הדבר הכי גרוע שיצא מהאנושות
שואל השאלה:
^
סתום תפה יניגר
אנונימי
ינאצי מסריח
זה התחביב הכי מוזר ששמעתי עליו בכל ימי חיי
אנונימית
שואל השאלה:
^^
איך אני נאצי? זה שאני לומד וחוקר על השואה?
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי גם פריטים מברית המועצות וממלחמת ששת הימים , אני אוסף הכל מהכל פשוט בגלל ברלין אז אני שואל לגביי פריטים נאצים מה יש לכולכם
אנונימי
איזה תעודות זהות? ממש תעודת זהות של נאצי נאצי אורגינל?
שואל השאלה:
^
קוראים להם soldbuch, ספר של חייל, יכול להיות מהצבא עצמו, מהאסאס או מהאסדי או הלופטוואפה, כמו שיש לנו תז? רק של חיילים
אנונימי
מגניב
אז למה אתה לא מוכר אותם? הם שווים הרבה בטח לא?
שואל השאלה:
^
כן יש לי פריטים שיכולים להעלות מעל האלף שקל, ואני לא מוכר כי א. זה פרטי שלי , אין לי טעם לשחק במגרש של אספנים אחרים מה שנקרא
ב. כשאגיע לגיל מבוגר או אעבור לחול כנראה אתרום הכל למוזיאונים
אנונימי
נחמד