4 תשובות
כן.... לא לעשות את זה?
לא לעשות את זה*** בטעות עשיתי סימן שאלה
גם וגם
מסוכן
ווידוי קל לפני חצי שנה התעצבנתי מאוד על רעש ונתתי אגרוף לחלון כדי לעשות רעש שיהיו בשקט ופתאום הוא פשוט נשבר על היד שלי
במזל יצאתי רק עם שריטות אבל זה מסוכן