התחברות
הרשמה
זה בסדר להגיד לחברה שלי שהבחנתי שהיא מהאנשים שאני רגישה אליהם במיוחד, או שזה מעליב אולי מרחמים או משו
25 בנובמבר 2022, 02:51
ידידות
חברה הכי טובה
חוות דעת
התאהבות
תשובה אחת
לא זה לא מעליב זה יפה
ש
שווה מידי בשבילכם .
באותו הנושא:
האם זה לא בסדר להגיד למישהי שמנה שהיא צריכה לרדת.
מה אפשר להגיד לחברה שרוצה לבוא אליי והיום אין לי כוח אבל מחר זה בסדר?
זה בסדר להגיד לחברה טובה שלי לא להיות חברה של הבסטי שלי לשעבר?
זה בסדר להגיד לידידה שלא ראיתי כל החופש שהיא הרזתה?
אם יש לי חבר זה בסדר להגיד על בן אם הוא חתיך או לא לחברה?
זה בסדר להגיד לחברה שלי שתפסיק לדבר איתו?
אתם חושבים שזה בסדר להגיד לחברה?
מתי זה בסדר להגיד למישהי שהיא צריכה לחפוף?
חברה טובה שלי צריכה עזרה באיך להגיד למישהו שהיא אוהבת שהיא אוהבת אותו
זה בסדר להגיד לבחורה שהיא חמודה ?
זה בסדר אחריי שירדתי לחברה שלי להגיד לה "את טעימה"?