9 תשובות
אני לא לומדת ביום שישי אבל נגד, לכולם מגיע יותר חופש מרק יום שבת
נגד. יום שישי זה יום מנוחה, יום שמקדישים לה'.
מבשלים לקראת הקידוש, מנקים ומסדרים.
מעבר לזה. המקצועות שאני אישית לומד בשישי מיותרים. (ספרות תנך והיסטוריה).
אני חושב שזה מיותר רצח
נגד
זה לא יום פודקטיבי גם ככה
(לפחות בבתי ספר המסורתיים יותר)
אנונימית
נגד
כי ככה יש לי יותר זמן עם המשפחה ולנוח ולהשלים את השיעורי בית
נגד. אם כמעט בכל העבודות מקבלים יום חופש אחד חוץ משישי, גם לנו מגיע. בטח שאנחנו עובדים 10+ שעות ביום ואנחנו בסהכ נערים ונערות
נגד
זה סופר מיותר
וכולם יודעים שבימי שישי לא באמת לומדים
וזה כבר רגל בסופש ולאף אחד אין סבלנות להקשיב וללמוד
לא הייתי לומדת בימי שישי , אבל כשכן יצא לי ללמוד בימי שישי , הייתי רוצה ללכת כבר לבית כי זה יענו יום שישי וזה כבר סופ"ש ולמי יש כח ולא באמת מרוכזים , בהחלט לימודים תורמים לידע אבל כשזה בא בכח וסתם לדחוף את זה לשישי לכמה שעות בודדות , לפי דעתי לא הכי טוב לשים לימודים בשישי ..
נגד לימודים בשישי
נגד אני לא אוהבת ללמוד בשישי