11 תשובות
לצערי זאת המציאות :/
צודקת במאה אחוז
העולם הוא יותר שלילי מחיובי ויש המון אנשים רעים בעולם, תקני תרסיס פלפל להגנה עצמית
העולם הוא יותר שלילי מחיובי ויש המון אנשים רעים בעולם, תקני תרסיס פלפל להגנה עצמית
אני באנת לא יודעת, זה נורא אני יודעת
יש יותר מידי כאלה ברחוב עד שלא יחמירו עם העונשים עליהם הם לא יפסיקו לעשות את זה למי שהם רוצים מתי שהם רוצים
שואל השאלה:
פשוט נוראי! יש ילדות בנות 12!!! שמפחדןת ברחוב!
פשוט נוראי! יש ילדות בנות 12!!! שמפחדןת ברחוב!
אנונימית
היי, אני הייתי זה שרדף אחרייך, מתנצל רק רציתי לדעת מה הוא שם קרם השיער שאת משתמשת בו!
זה היה נראה טעים מאוד..
זה היה נראה טעים מאוד..
^ שובב
אנונימי
אולי את סתם מדמיינת שמישהו עוקב אחרייך ואת סתם לחוצה . יכול להיות שאת פשוט הולכת באותו דרך שהוא הולך. למה להגיע ךמסקנות שבסוף יכול להתברר כשגויות.
לא רוצה להידחף
אבל זה מרגיש גם מאוד מעצבן להיתקל בסיטואציה שאתה הולך באותו כיוון של מישהי ומרגיש כאילו אתה איזה אנס והיא כנראה מרגישה לא בנוח
ואי אפשר לצאת מזה
או שתעבור לצד השני של הכביש
או שתלך מהר כדי לעקוף אבל יש סיכוי שהיא תפחד יותר ותרוץ
קיצר
אני לא משווה את זה לפחד שאתן חשות
אבל במציאות הזאת זה גם לא כיף להיות בן נורמאלי שלא מחפש להטריד
אבל זה מרגיש גם מאוד מעצבן להיתקל בסיטואציה שאתה הולך באותו כיוון של מישהי ומרגיש כאילו אתה איזה אנס והיא כנראה מרגישה לא בנוח
ואי אפשר לצאת מזה
או שתעבור לצד השני של הכביש
או שתלך מהר כדי לעקוף אבל יש סיכוי שהיא תפחד יותר ותרוץ
קיצר
אני לא משווה את זה לפחד שאתן חשות
אבל במציאות הזאת זה גם לא כיף להיות בן נורמאלי שלא מחפש להטריד
אנונימי
כפי שכתבו חז''ל-
''דור שבן דוד בא...פני הדור כפני הכלב''
יש לאנשים עזות וחוצפה שלא הייתה קיימת בעבר
התאווה מסנוורת את כל ההגיון ואדם נופל כל כך לשאול תחתית עד שאינו רואה באיזה שפל הוא נמצא ומתדרדר מהר מאוד
''דור שבן דוד בא...פני הדור כפני הכלב''
יש לאנשים עזות וחוצפה שלא הייתה קיימת בעבר
התאווה מסנוורת את כל ההגיון ואדם נופל כל כך לשאול תחתית עד שאינו רואה באיזה שפל הוא נמצא ומתדרדר מהר מאוד
שואל השאלה:
לאלה שכתבו את זה, הוא עקב אחרי הביתה מאיזה פארק וצפה בי עולה במדרגות.
האחר פנה אליי והתחיל לדבר איתי וכשניסיתי ללכת הוא עקב אחריי
והשלישי היום פשוט לא עזב אותי
אני לא ממציאה, זה נכון שיש בי פחד. אבל אני גם שמה לב לדברים כאלה.
לאלה שכתבו את זה, הוא עקב אחרי הביתה מאיזה פארק וצפה בי עולה במדרגות.
האחר פנה אליי והתחיל לדבר איתי וכשניסיתי ללכת הוא עקב אחריי
והשלישי היום פשוט לא עזב אותי
אני לא ממציאה, זה נכון שיש בי פחד. אבל אני גם שמה לב לדברים כאלה.
אנונימית
באותו הנושא: