11 תשובות
הוא בקטע שלך.
בקטע שלך בדוק
הוא בקטע שלך
הוא בקטע שלך וגם רק שתדעי להחזיק קשר עין לאיזה כמה שניות לחייך חיוך חמוד כזה ואז להזיז את המבט (לא להסתקל שום) זה מזה מושךך
שואל השאלה:
אמאל'ה הלוואיי שמעו שהוא חתיך ובן אדם מדהים, אם אתן צודקות אני אבכה פה מאושר
אנונימית
חחח תבכי תבכי אבל תשמרי קצת דמעות כי שום דבר מדהים לא יבוא בקלות ואם הוא בא בקלות כנראה שהוא לא מדהים ...
שואל השאלה:
חחח תאמיני לי שאני יודעת, יש המון יפות בשכבה ועברתי הרבה בשבילו חחח
אנונימית
שואל השאלה:
שמעו מה זה בן אדם מושלם מקודם הייתי איתו וחצינו את הכביש והיה מלא לחץ ואנחנו כבר עוד שנייה עברנו אבל הייתה מבוגרת בהתחלה וכולם כבר באו להמשיך אבל הוא פשוט חזר לאמצע הכביש ועצר את התנועה עד שהיא תעבור ועזר לה עם התיקים, אני מאוהבת וואו
אנונימית
שואל השאלה:
וואי בנות יש לי ביטחון עצמי אבל חשבתי יותר מדי ואז אמרתי לעצמי אולי זה סתם, כי יש הרבה יותר יפות ממני בשכבה ובכיתה וכולן רוצות אותו, באמת שהוא בן אדם מדהים
אנונימית
גם אני תמיד חושבת ככה על איזה ילד שמאוהב בי כאילו למה אני וכזה אבל תמיד חברה שלי מזכירה לי שהוא אהב אותי גם שנה העברה לפני שהשתנתי ובאמת שהייתי מוזרה ומזה כאילו דוחה כזה וזה עוזר
הוא בקטע שלך פשוט תגידי לו