6 תשובות
כנראה אין סים
שאין לך סים בטלפון
שואל השאלה:
אבל כן יש לי סים מן הסתם טל תדברו שטויות
אנונימית
שואל השאלה:
מה עובר על אנשים פה..
אנונימית
אז יכול להיות שהוא לא מקובע שם והוא זז כל הזמן
תוציאי אותו וכשאת מכניסה תוודאי שהוא מוכנס נכון ואין בעיה במגעים או שיש שם איזשהו ליכלוך שמפריע