4 תשובות
שואל השאלה:
אייפון? אייפון יקרה לי וחצי אייפון זה חרא כל שניה המסך נשבר ואי אפשר להכניס כרטיס זיכרון או להחליף סוללה או בכלל לפתוח תמאחורה שלו. גם האייפון זה זבל יפני מה אתה חושב?
שואל השאלה:
אוי.. איזה מטומטמת אני.. חחח תודה רבהxd
תקני אייפון ולא יקרה לך כלום כמו בזבל היפני הזה
אנונימי
בהגדרות כנסי לתצוגה וכבר תראי אתזה..