2 תשובות
מניסיון של ידידות קרובות. חובשות עוברות את אותו הקורס אבל בעיקרון הבנתי מהן שמומלץ יותר הקדמית
חופשת כללית זה פחות מעניין, גם זה יכול להיות בסיס פתוח, שלדעתי זה פחות נחמד
באותו הנושא: