8 תשובות
עושה לנו את זה שהוא עצמאי לעבוד
אנונימית
שואל השאלה:
אני שואל אם גבר שעובד עושה לכם את זה כמו גבר מתאמן..
אני שואל אם גבר שעובד עושה לכם את זה כמו גבר מתאמן..
אנונימי
בוא נתחיל ממה קשור
עושה לי את זה שיש לו טאקט והוא מבין מה הכוונה בזה שעדיף מישהו עובד מאשר מתאמן
עושה לי את זה שיש לו טאקט והוא מבין מה הכוונה בזה שעדיף מישהו עובד מאשר מתאמן
הקטע שיש לו משהו קבוע והוא לא רק עסוק בעצמו כל היום
גם אם הוא יקבל לא כלכך הרבה בעבודה העיקר שיעשה משהו עם החיים שלו שיועיל לכולם ולא רק לעצמו
גם אם הוא יקבל לא כלכך הרבה בעבודה העיקר שיעשה משהו עם החיים שלו שיועיל לכולם ולא רק לעצמו
גבר שעובד מעיד על גבר רציני שיודע לכלכל את עצמו ולתחזק את עצמו. לעומת גבר שלא רוצה לעבוד ולהישאר מובטל ולחיות על חשבון מישהו אחר - מעיד על בן אדם עצלן ונצלן, שאין לו בעיה לחיות על חשבון אחרים בזמן שהוא יושב בנחת ולא עושה כלום.
בן אדם שמבין את הערך של לעבוד במשהו כדי להשיג משהו - מעיד על מי שהוא כבן אדם, לעומת אחד שפשוט מעדיף לא לעשות כלום.
בן אדם שמבין את הערך של לעבוד במשהו כדי להשיג משהו - מעיד על מי שהוא כבן אדם, לעומת אחד שפשוט מעדיף לא לעשות כלום.
אנונימית
האמ. גבר עובד ומתאמן?
צריך לבחור בין שניהם? למה לא ביחד...(?)
דבר שני, אני אישית מסתכלת מה שיש מאחורי זה, אני לא צריכה שיהיה לו כסף, אני צריכה דאגה, אכפתיות, הבנה... בשביל זה לא צריך כסף, אבל עצם זה שהוא עובד מראה שהוא אחראי, חושב על העתיד שלו, בלתי תלוי בהורים/אחרים...
ומתאמן? וואי. אני חולת ספורט שלא נדבר על שרירים...
באידיאל?! מי צריך עבודה, רק שיתאמן ויראה כמו ארון :)))
צריך לבחור בין שניהם? למה לא ביחד...(?)
דבר שני, אני אישית מסתכלת מה שיש מאחורי זה, אני לא צריכה שיהיה לו כסף, אני צריכה דאגה, אכפתיות, הבנה... בשביל זה לא צריך כסף, אבל עצם זה שהוא עובד מראה שהוא אחראי, חושב על העתיד שלו, בלתי תלוי בהורים/אחרים...
ומתאמן? וואי. אני חולת ספורט שלא נדבר על שרירים...
באידיאל?! מי צריך עבודה, רק שיתאמן ויראה כמו ארון :)))
שואל השאלה:
@אנונימית זאת בדיוק הסוג תשובה שחיפשתי, תודה
@אנונימית זאת בדיוק הסוג תשובה שחיפשתי, תודה
אנונימי
זה מספק רשת ביטחון