7 תשובות
אחלה עיר
למה מה לט נורמלי בערס מה ההפך?
אנונימי
כן ואי כמה צרפתיים
זה בול האוכלוסייה אבל אין לי שום בעייה עם זה דווקא אחלה אוכלוסייה
גם אני מנתניה ואת צודקת לגמרי אבל בשביל להצליח חברתית כאן את צריכה להתנהג כמו כלבה.. מה הכוונה? בין כל הצרפתים הרוסים והערסים את צריכה להריח לאתר ולחוש את הרוסים את הערסים והצרפתים הכי נורמאלים מבין כולם.
בהצלחה.
יגזען מסריח מה יש לך
שואל השאלה:
אני לא גזענית ולא אמרתי שזה רע

פשוט הרוסים בחבורות שלהם
אנונימית