3 תשובות
היי אנונימי,
אתה מספר שאתה עובר תקופה לא קלה, של עצב ובדידות שמציפים אותך, שאתה לא משתף בהם אחרים. אתה שואל מה לעשות בינתיים- אני דווקא חושבת על העובדה שהשתמשת במילה "בינתיים" לסמל אולי שאתה מאמין שמדובר בתקופה קשה שתעבור, וזה נראה לי כמו סימן מעודד. להתמודד לבד עם המצוקה הזו זה באמת קשה אבל יכול להיות שאפשר להיעזר באחרים ולשתף ברגשותייך.
קוראים לי דין ואני עובדת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אשמח, אם תרגיש בנוח, שתפנה אליי בפרטי- אני כאן במידה ותרצה לשתף, להתייעץ ואולי לנסות ולחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
אתה יכול גם לכתוב למייל שלנו [email protected]
לפנות אלינו באינסטגרם ובטיקטוק- nayedet.digital
או להכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-רביעי בין 20:00-24:00 https://www.yelem.org.il/ או בצ'אט בוואטסאפ 054-9424062.
דין מעלם דיגיטל
אתה מספר שאתה עובר תקופה לא קלה, של עצב ובדידות שמציפים אותך, שאתה לא משתף בהם אחרים. אתה שואל מה לעשות בינתיים- אני דווקא חושבת על העובדה שהשתמשת במילה "בינתיים" לסמל אולי שאתה מאמין שמדובר בתקופה קשה שתעבור, וזה נראה לי כמו סימן מעודד. להתמודד לבד עם המצוקה הזו זה באמת קשה אבל יכול להיות שאפשר להיעזר באחרים ולשתף ברגשותייך.
קוראים לי דין ואני עובדת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אשמח, אם תרגיש בנוח, שתפנה אליי בפרטי- אני כאן במידה ותרצה לשתף, להתייעץ ואולי לנסות ולחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
אתה יכול גם לכתוב למייל שלנו [email protected]
לפנות אלינו באינסטגרם ובטיקטוק- nayedet.digital
או להכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-רביעי בין 20:00-24:00 https://www.yelem.org.il/ או בצ'אט בוואטסאפ 054-9424062.
דין מעלם דיגיטל
קישורים מצורפים:
היי לך!
1. להבין שהכל זמני בחיים. אין סיבה שתרגיש שסוף העולם, כי תכף הכל יעבור. כולם עוברים תקופות מורכבות- אלו החיים!
2. מכל דבר שאתה עובר אתה לומד מתחשל ובפעם הבאה יהיה יותר קל. תדע להתמודד בצורה יותר טובה.
3. חברים שמסתירים ממך דברים ומתרחקים ללא הסבר- הם לא חברים. היא עושה לך טובה. תגיד תודה:)
4. הילדים בכיתה לא מעניינים אף אחד, אתה לא חייב להיות חבר שלהם בכוח.. וכמו שכבר אמרתי- אתה לא תקוע איתם לנצח.
5. תנסה לדבר על זה עם המשפחה/חברים/פסיכולוג/ סתם מישהו שאתה מרגיש איתו בנוח- אפילו אנשים בסטיפס.
6. הייתי ממליצה לשבת עם עצמך ולעשות סדר בראש- מה חשוב לי, מה קשה לי, מה הייתי רוצה לשנות.
7. להתחיל לשנות ולעשות דברים למען עצמך, תהיה כל הזמן בתנועה- זה רק יעשה לך טוב ויעזור לך לעבור משברים ולהיות עסוק.
8. תתחיל לחפש חברים חדשים, הם יגיעו ממקומות לא צפויים- תהיה פתוח לזה!
מוזמן לדבר איתי בפרטי :)
בהצלחה!
1. להבין שהכל זמני בחיים. אין סיבה שתרגיש שסוף העולם, כי תכף הכל יעבור. כולם עוברים תקופות מורכבות- אלו החיים!
2. מכל דבר שאתה עובר אתה לומד מתחשל ובפעם הבאה יהיה יותר קל. תדע להתמודד בצורה יותר טובה.
3. חברים שמסתירים ממך דברים ומתרחקים ללא הסבר- הם לא חברים. היא עושה לך טובה. תגיד תודה:)
4. הילדים בכיתה לא מעניינים אף אחד, אתה לא חייב להיות חבר שלהם בכוח.. וכמו שכבר אמרתי- אתה לא תקוע איתם לנצח.
5. תנסה לדבר על זה עם המשפחה/חברים/פסיכולוג/ סתם מישהו שאתה מרגיש איתו בנוח- אפילו אנשים בסטיפס.
6. הייתי ממליצה לשבת עם עצמך ולעשות סדר בראש- מה חשוב לי, מה קשה לי, מה הייתי רוצה לשנות.
7. להתחיל לשנות ולעשות דברים למען עצמך, תהיה כל הזמן בתנועה- זה רק יעשה לך טוב ויעזור לך לעבור משברים ולהיות עסוק.
8. תתחיל לחפש חברים חדשים, הם יגיעו ממקומות לא צפויים- תהיה פתוח לזה!
מוזמן לדבר איתי בפרטי :)
בהצלחה!
ברוך הבא למועדון
ומצתטרף לשאלה
ומצתטרף לשאלה
אנונימי
באותו הנושא: