4 תשובות
לא צריך להיפגע מזה..
אומרים לי גם שאני נראת קטנה, בעתיד זה אמור להחמיא..
לא קשור לדעתי
את פשוט ניראת צעירה שזו מחמאה מבחינתי
אולי הסגנון לבוש שלך? (לא אומרת שהוא רע חלילה) פשוט פעם חשבו שאני אמא של אחים שלי בגלל הלבוש (הייתי בת 16 כן?)
מה אבל אנחנו הזיינקים הכי שווים

לשאלה, אל תקחי ללב, יש לי ילדים בשכבה שנראים שהם בכיתה ה או ט, תנסי אולי להתלבש יותר "לגילך", למרות שאני אישית לא הייתי משתנה

נב
אני נראת בכיתה ח (אבל אני זייניקית שווה) כי אני קצת קצת קצת יותר גבוהה מהשאר
כשהייתי בכיתה ח אמרו לי שאני נראית יא
עכשיו אני יא ותמיד חושבים שאני לפני גיוס..
זה לא כזה נורא, גם אל תשכחי שזה לא בשליטתך