התחברות
הרשמה
אני בכתה ט' ואני לומד קורסים אקדמיים בטכניון ואני יכול לקנות כרטיס סטודנט אבל אני לא יודע אם זה בכלל שווה לי
23 בנובמבר 2022, 20:50
טכניון
הטכניון
סטודנטים
לימודים אקדמיים
קורסים
2 תשובות
שווה מאוד, תסמוך עליי
א
אנוֹנימי
שואל השאלה:
איזה הנחות מקבלים עם הכרטיס?
אנונימי
באותו הנושא:
אח שלי היה פה לסוף שבוע(הוא לומד לימודים אקדמיים) והוא חלה בקורונה בשנה שעברה
היי, אני צריך עזרה. אני לומד בקורס שקוראים לו אוריינות אקדמית ואני אשמח לדעת האם כל התיקונים שלי נכונים.
מישהו עושה את התכנית "אקדמיה בתיכון" של האוניברסיטה הפתוחה ועשה את הקורס "אוריינות אקדמית"?
אני עכשיו בכתה ט ואני רוצה ללכת לקורס הזה של מדא , איך להרשם אליו?
"8200 אקדמי" יש המלצות לקורס לפני שאני נרשם?
הקורס של 8200 אקדמי טוב ?
קורס 60 זה הקורס שעושים בכתה ט של השישים שעות?
כמה כסף עולה להיות בקורס מדא בכתה ט?או שזה חינם?
פיזיקה-ביולוגיה-ערבית וקורסים אקדמיים בטכניון זה קשוח מדי?
יש משהו שלומדים בקורס 60 השנתי של מדא שלא לומדים בקורס 60 המקוצר ?
אני מחפשת על לימודים אקדמיים ואני מגלה ששום דבר לא מעניין אותי וזה קצת מדכא אותי.