11 תשובות
הם הנסיכים של אמא, הילדים הכי טובים.
ניראלי לא כי כולם אומרים יהומו
כל מילה שניה שלהם זה יהומו
זה הכללה שלהם
שואל השאלה:
זה שכולם אומרים מראה שאוליי באמת אין להם ערכים..
אנונימי
שואל השאלה:
^רובם גדלים להיות רעים ואינטרסנטים חסרי ערכים ?
אנונימי
שואל השאלה:
^כי זה לפגוע באוכלוסיות מוחלשות וכולם בבתי ספר יסודי מקבלים חינוך שזה לא יפה לדבר ככה וזה לא עובר. פשוט מתבגרים ולומדים להחביא את זה ממה שאני רואה
אנונימי
מתבגרים מזה
nad
שואל השאלה:
נכון אבל לדעתי זה מראה על צד בבן אדם ועל מסוגלות של בן אדם ללכת עם הזרם ולוותר על ערכים בשביל לחץ חברתי ואגו
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל זה סוג של לא לעמוד מהצד והם פשןט רובם נגררים ועובדה שזה גם מגיע לעשייה של דברים לא מוסריים..
אנונימי
שואל השאלה:
^נכון אבל אני חושב שיש בה היגיון
לקלל = לא יפה
להכליל קבוצה על דברים פיזים, פיזיולוגיים שכלים שאינם מעשים שהם פוגעים במישהו ולהתממש בזה כקללה = לא יפה
לרוב האנשים יש את המודעות לזה ולדעתי זה מראה על רמת מוסר מאוד תלותית בחברה שאם משהו מקובל גם אם הוא לא טוב אפשר לעשות אותו ואפילו צריך העיקר לא להיות חריג ופחות גבר
אנונימי
מה קשור זה עובר אחר כך
nad
זאת דעתך
nad