4 תשובות
כןכן
אנונימית
אני אוהב את שניהם
כמו שאמרו מעליי בורן טו דיי זה קלאסי אבל אני אוהבת את nfr מאוד
אגב יש לנו אותה תמונה לול
nfr בטופ 3 שלה פשוט בורן טו דיי קלאסיקה שלה
אנונימי