4 תשובות
כןכן
אנונימית
אני אוהב את שניהם
כמו שאמרו מעליי בורן טו דיי זה קלאסי אבל אני אוהבת את nfr מאוד
אגב יש לנו אותה תמונה לול
אגב יש לנו אותה תמונה לול
nfr בטופ 3 שלה פשוט בורן טו דיי קלאסיקה שלה
אנונימי
באותו הנושא: