7 תשובות
מצטרפת לשאלה
אני אישית אבל מתה על מיס דיור למרות שאני לא בן
abercrombie
שואל השאלה:
^^ אמרתי בנות ובנים
אנונימית
אה לא ראיתי
זה מאוד אוביקטיבי
הכל תלוי באם הבושם הזה מתאים לאותה אחת
ותלוי אם הבושם מתאים לאותה סיטואציה ועונה
לבני אדם יש טעם שונה בריח וכל אחד אחר יכול לאהוב בושם שונה עם ריחות שונים
לכן אין תשובה מדויקת לשאלה הזאת. אבל אם לענות בכל זאת אז התשובה הנכונה היא

הבושם הכי טוב לשים זה הבושם עם הריח שאת מאוד אוהבת. זהו
אנונימי