10 תשובות
שואל השאלה:
כי אני לא יודעת מה להגיב
אנונימית
תודה רבה, חג שמח גם לך, יש מלא אופציות.
קראת לה נאצית כי היא לבנה?
כן תכתבי לה תודה אני מניחה אם את חוגגת
נצ'ית
אה אמאלה סבבה כןכן תכתבי לה תודה
תודה
אנונימית
כן תגידי לה "תודה חג שמח"
נצ'ית כינוי ללבן
שואל השאלה:
חברים זה לא משהו רע כאילו נצית באמהרית זה לבנה לא בקטע גזעני והיא הכי חמודה בעולם ורשמתי לה תודה וזה ריגש באמת
אנונימית
פשוט תודה עם לב