8 תשובות
היהודין אולי
קח פלייליסט של מטאל ורוק, יש שם מלא להקות ומלא סגנונות שונים
i prevail הם יותר להקת מטאל אבל יש להם שירים ממש טובים והם פחות מוכרים
los campesinos! בין הלהקות הכי אהובות עליי
bad omens
palaye royale
tonight alive
saosin
saigen complex
טברנק
emarosa
underoath
dance gavin dance
isles and glaciers
dead poet society
n.flying
onewe
day6
xdinary heroes
bursters (רוק כבד)
woodz (יש לו כמה שירי רוק)
אנונימי