5 תשובות
שואל השאלה:
אוהו, אבל זה שווה אתזה
אנונימית
שואל השאלה:
כמה זמן זה לוקח בערך? אני מרגישה שזה מאוחר מידי ללמוד את כל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לומדת עם אבא שלי.. הוא לימד שנים גם כן
אנונימית
זה טוב מאוד ככה תוכלי ללמוד את הצוואר ולנגן מהראש דברים
אני לא יודע מה הבחור פה כתב לך
אבל אני לימדתי תלמידים רבים לגיטרה ולימוד דרך תווים זאת לא דרך אידיאלית ללמוד גיטרה.
בלי ספק הדרך הכי טובה היא עם מורה או חבר שילמד אותך.
ואין שום סיבה להשתמש בגיטרה בתור קרש חיתוך