8 תשובות
שואל השאלה:
למה זה כך
אנונימי
טיפ לחיים: *לעולם* לא להכיר בין חברים.
אז הם לא חברים, חברים לא פשוט מדלגים עליך והולכים למישהו אחר.
ממליץ לך לחפש אנשים אחרים שלא ינטשו אותך וילכו למישהו חדש כשמשעמם להם ממך
חחח בחיים לא מכירים בין חברים
שואל השאלה:
^^
אין כזה דבר
אנונימי
מיניברוריה
בכל שלב בחיים משתנים החברים
אין דבר כזה מישהו שלא יעזוב
כולם יעזבו מתישהו בחיים
שואל השאלה:
זה קורה כבר יותר מ10 פעמים, כל מי שמכיר אותו נדבק עליו כמו עלנוקה,
וגם שהוא מכיר אנשים הוא יסנן אותי שעות
אני צריך לחסום את כולם וזה..
גם אצלו בבית ספר ילדים רבים מי ישב ליידו באוטובוס,
ואצלי רבים מי לא יעשה איתי עבודה ומתרצים למורים דברים והוא צוחק על זנ
אנונימי
נכון אבל לא מדובר פה על אנשים שיעזבו בגלל שינוי סביבתי וכדומה.
מדובר על חברים שלו, הנוכחיים לרגע זה.
אם הם פשוט עוזבים אותו לקיבינימט הם לא חברים.