10 תשובות
לדעתי כן
זה עניין של טעם ומשיכה וזה לא משהו שאי אפשר לשנות
כן
אנונימי
כן
לגיטימי לפסול על כל מה שמציק לך
תלוי
אם זה בקטנה אז בואנה אתה מגזים
כן
לפי דעתי כן..
בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
זה פשוט דוחה אותי בטירוף
שואל השאלה:
במילא אני בזוגיות, אני שואל מתוך עניין
לדעתי זו לא סיבה מספיק טובה אבל כן