10 תשובות
לדעתי כן
זה עניין של טעם ומשיכה וזה לא משהו שאי אפשר לשנות
זה עניין של טעם ומשיכה וזה לא משהו שאי אפשר לשנות
כן
אנונימי
כן
כן
לגיטימי לפסול על כל מה שמציק לך
לגיטימי לפסול על כל מה שמציק לך
תלוי
אם זה בקטנה אז בואנה אתה מגזים
אם זה בקטנה אז בואנה אתה מגזים
כן
לפי דעתי כן..
בהצלחה
בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
זה פשוט דוחה אותי בטירוף
זה פשוט דוחה אותי בטירוף
שואל השאלה:
במילא אני בזוגיות, אני שואל מתוך עניין
במילא אני בזוגיות, אני שואל מתוך עניין
לדעתי זו לא סיבה מספיק טובה אבל כן
באותו הנושא: