37 תשובות
קראתי .
ממש טוב
אהבתי נורא
והספר העשירי טוב מאוד גם
מומלץ מאוד ובחום
מעניין אותי לדעת באיזה שיפ תבחרי (:
כמובן אם תקראי
אהבתי נורא
והספר העשירי טוב מאוד גם
מומלץ מאוד ובחום
מעניין אותי לדעת באיזה שיפ תבחרי (:
כמובן אם תקראי
כן מטורפת
כןןכןכןכןכןכןן
אנונימית
לא קראתי אבל אמרו לי שזה טוב
בתור סדרה ספרים ראשונה? לגמרי סדרה מעולה
אבל תלוי מאוד הזאנר שאת מכוונת
בעיקרון מתח ואהבת נעורים סדרת נוער בקיצור
אבל תלוי מאוד הזאנר שאת מכוונת
בעיקרון מתח ואהבת נעורים סדרת נוער בקיצור
אני אהבתי
קראתי לפני בערך שנה ולאחרונה אני חושבת לקרוא אותה שוב
קראתי לפני בערך שנה ולאחרונה אני חושבת לקרוא אותה שוב
אני אהבתי קראתי חצי מהראשון
כןן!!
את חייבת לקרואא
את חייבת לקרואא
אותי אישית זה מרתק ולפעמים אני יכולה לקרוא את זה במשך זמן רצוף ולא לשים לב שהזמן עובר.
סדרה מקסימה, מרגשת ומעניינת.
מומלץ בחום!
מומלץ בחום!
כן-ן-ן-ן-ן-ן-ן-ן!
כן
כאילו אני בספר הראשון ואני כבר בעמוד 150 כזה בכמה ימים זה ממש ממש מעניין
כאילו אני בספר הראשון ואני כבר בעמוד 150 כזה בכמה ימים זה ממש ממש מעניין
מושלמתת
כןן
מעוד!!!!!
ממש לא כמו שאת חושבת זה סבבה לגיל 11-12 אחר כך זה כל כךך משעמם אבל כל כך קראתי את זה בגיל 14 וזה היה הדבר הכי ילדותי שקראתי וכל העלילה נמרחת ברמות רק הראשון והשני סבבה
אני ממש אהבתי כשקראתי אז כן מומלץ!!
כן זה סדרה מאוד יפה
הקונספט טוב ומותח, את תגמרי את הסדרה בשבוע
אם את מחפשת סדרה כיפית להתחיל זה ממש אחלה
אבל האמת הדמות הראשית קצת מעצבנת, ולא אהבתי את המשולש אהבה שהיה שם... הייתי מפרטת למה אבל זה ספוילר לול
אם את מחפשת סדרה כיפית להתחיל זה ממש אחלה
אבל האמת הדמות הראשית קצת מעצבנת, ולא אהבתי את המשולש אהבה שהיה שם... הייתי מפרטת למה אבל זה ספוילר לול
מינסיון קריאה כן אבל קראתי רק 3 ספרים
אבל כאילו זה לא כזה וואו של סדרה בהתחלה התלהבתי מהספר אבל שחושבים על זה הוא משעמם
לדעתי היא מתאימה יותר למי שמתחיל לקרוא או לנוער צעיר
עריכה: אה, והיא אוברייטד. היא הייתה נחמדה ולא יותר.
עריכה: אה, והיא אוברייטד. היא הייתה נחמדה ולא יותר.
היא טובה לסדרת ספרים ראשונה כזה
כן!!!
מזעזע
אנונימית
האמת קראתי את הראשון וזה היה באמת יפה אבל אז קראתי את השני וזה נחמד אבל יותר מידי אוברייטד לדעתי הספר סבבה אבל אין לי חשק להמשיך את הסידרה אין על כך מתח הפסקתי אחרי הספר השלישי
כןן כןן כןן
כן.
קראתי והיא סבבה לגמרי אבל לא שווה את כל ההייפ שיש עליה
אני קראתי וממש לא אהבתי אני ממש הכרחתי את עצמי לקרוא בתכלס אני אוהבת ספרים מהסגנון הזה אבל הוא גרוע ואוברייטד אחושרמוטה
אוברייטד...
אולי אם הייתי קוראת את זה בתור נערה בת 13-14 זה היה מעניין אותי יותר. קראתי את זה בגיל 16 עד הספר השלישי כי כבר קניתי אבל זה הרגיש יותר כמו משהו שחייבתי את עצמי לעשות ולסיים. לא טרחתי לחפש את ההמשך. עלילה מרוחהה.
אולי אם הייתי קוראת את זה בתור נערה בת 13-14 זה היה מעניין אותי יותר. קראתי את זה בגיל 16 עד הספר השלישי כי כבר קניתי אבל זה הרגיש יותר כמו משהו שחייבתי את עצמי לעשות ולסיים. לא טרחתי לחפש את ההמשך. עלילה מרוחהה.
נחמדה, לא ואוו
אני אישית פחות התחברתי
כןכןכןכןכן!!!!
ואי כן מדהימה