התחברות הרשמה

אתם שמחים מהממשלה שתקום ? ואם לא אז למה

22 בנובמבר 2022, 17:41
פוליטיקהבחירותממשלת ישראלישראלבנימין נתניהו    
2 תשובות
מאוד
גם שמח שניצחנו
וגם שמח שהחשוכים הפסידו
ה
החיים ענבים.
לא, חס ושלום
ממשלה של שמרנים-סוציאליסטים-תומכי חמאס
ליה ילדה של אימא
באותו הנושא:
אני פשוט פוחדת מהממשלה שתקום, למה אנשים הצביעו לציונות הדתית?
אני שמח שתקום ממשלת אחדות והאמת...
רק לדעתי ביבי צריך כבר לעוף מהממשלה?
אתם שמחים מהממשלה החדשה?
איך אפשר להוציא את החרדים מהממשלה והכנסת?
אתם שמחים מהממשלה שעומד לקום היום ? תפרטו על התשובה שלכם
למה כולם רוצים להדיח את ביבי מהממשלה מה הוא עשה?
אני היחידה שמעוצבנת מהממשלה שהיא חושבת כלכלית לפני חיי אדם?
להעיף את ביבי מהממשלה , בעד או נגד ?
ביבי נתניהו פרש מהבחירות מהממשלה??
אתם חושבים שהממשלה בישראל לפני כמה עשורים יותר טובה מהממשלה של היום?