התחברות
הרשמה
בנות אם גבר רושם לכם "נדבר עוד מעט" אתם תשלחו הטדעה ראשונה או תחכו שהוא ישלח?
22 בנובמבר 2022, 16:28
הודעות
התחלות
הפעם הראשונה
רושם ראשוני
תכונות
4 תשובות
אחכה
(
(עייפה)
אחכה
ו
וואו רק בלי ה-א'
אני אחכה
ת
תבואו תבואו לפתח תקווה
אחכה שהוא ישלח ואם הוא לא שולח אני אבדוק שהכל בסדר ושלא קרה לו משהו.
~
~Shawarma~
באותו הנושא:
בנות מה תחשבו שאם תשלחו למישהו תמונות בשביל לעזור לכם לעלות והוא רושם לכם אל תכניסי אותי לפרינדזון?
מה זה אומר עם מישהו כאן רושם בקיר שלו "אל תשלחו הודעות"?
בנות מעלה לכן שבן רושם באותיות איתן ובלי שגיאות כתיב?
בנות אם אני רושם פה לבנות בפרופיל שהן יפות זה בסדר לא?
בנות חבר שלכן רושם לכן כל יום בוקר טוב ולילה טוב?
בנות תתארו מישהו שמרושם חיצוני נראה טוב אבל מפחיד קצת, זה טוב בכלל?
בנים/בנות, מה גורם לכם לא לכבד מישהי / עושה רושם ראשוני רע?
בנות, אם ידיד היה רושם לכן שאתן "לא נראות נורא"- הייתן נעלבות?
בנות גם לכם חבר שלכם רושם פעם בשעתיים ועונה לכם באיחור רציני?
בנות מבחינת רושם ראשוני וזה מה הכי תופס לך את העין אצל גבר מבחינת רושם ראשוני?
מה רושמים שיוצאת שבת נגיד שנכנסת שבת רושמים שבת שלום ויוצאת מה רושמים?????