4 תשובות
ה"דמות" זה הרשע? לא ממש הבנתי...
אם כן אז ברור תרשמי
תרשום*

אבל לא תמיד חייב להיות רשע בסרטים אתה יודע..
שואל השאלה:
כך לרשום לפני שאני כותב את הצטנות של הסרט הסרט מסע של מיה.העלילה היא על המטע של סבא של מיה שחברות פושעים רוצים להשתלט על המטע.דמיות.מיה בת 15 שיער שחור .נעמה אימא של מיה .אבי איבא של מיה.משה סבא של מיה אבא של אבי.חבריה של מיה הם.דני סקרן אלי אמיץ.טלי שהיה שוטרת.השוטרים שעוזרים למיה.חלי.נדב.אלי מפקד האירוע.רעים.מוטי הבוס.ושלומי.העלילה היא חבורת הפושעים מאיימת על משה שאם יגישו תלונה במשטרה ומאיימת לתבוע את משה ב200000 ש''ח אם אמרו למשה שיש לו 48 שעות להביא את הכסף או להביא להם את המטע שהוא שווה אותו דבר כי הם רוצים את מה שיש מתחת ואף אחד לא יודע אפילו המשטרה לא יודעים אבל מיה וחבריה לא הולכים לעשות להם חיים קלים עכשיו לרשום את הסצ'טנות
וואוו נשמע מדהים!
^