7 תשובות
מרטיבה, שמה משחה, מרטיבה שוב, מצחצחת,מנקה את המברשת ושמה אותה לייבוש
את שניהם
בהתחלה אני שוטפת את המברשת שמה משחה ואז עוד פעם שמה מים
שואל השאלה:
אבל המשחה כבר רטובה...זאת משחה!
אנונימית
מרטיבה, שמה משחה ומרטיבה שוב
אני שוטפת, שמה ואז שוטפת שוב(אבל טיפה)
שמה ואז שוטפת
הפואנטה היא לא לנקות את הברשת, את זה עושים בסוף. בהתחלה רוצים להרטיב את המשחה.
שוטפים ואז שמים