8 תשובות
שואל השאלה:
בית שחיי
בית שחיי
אנונימית
אני חושבת שעדיף שתלכי לרופא
עדיף שתלכי לרופא
שואל השאלה:
יש לי תור עוד שבועים
יש לי תור עוד שבועים
אנונימית
אני הלכתי לרופא הוא הביא לי משחה ואחרי כמה ימים זה כבר לא היה
שואל השאלה:
את יודעת איך קראו לה? ושנגעת זה היה כואב ? וזה אדום ?
את יודעת איך קראו לה? ושנגעת זה היה כואב ? וזה אדום ?
אנונימית
אני לא זוכר איך קראו למשחה אבל זה כן היה אדום וזה כן כאב שנגעתי
שואל השאלה:
סבבה תודהה
סבבה תודהה
אנונימית
באותו הנושא: