7 תשובות
כרגע בעיקר את האנימה כי האנימציה מטורפת
אנונימי
קורא את המנגה
צפיתי בסדרה אבל אני כנראה אתחיל השבוע את המנגה ממארינפורד עד לסוף כי וואן פיס זה כל כך טוב
רואה את האנימה
גם וגם
קראתי חלק מהמנגה, למרות שאני יודעת שהיא הרבה יותר טובה מהאנימה קשה לי לקרוא מנגה שלא בספר. לעומת זה ראיתי את רוב האנימה.. עצרתי בפרק 950+...
מחכה לצפות בהמון ברצף. אבל קיבלתי ספויילרים של החיים בנתיים (מה לעשות.. מיקרתי את אחים שלי לסדרה)
מחכה לצפות בהמון ברצף. אבל קיבלתי ספויילרים של החיים בנתיים (מה לעשות.. מיקרתי את אחים שלי לסדרה)
רואה את האנימה