9 תשובות
פרימיום ליחיד זה עולה 19.90 שקל
החבילה הכי יקרה היא חבילת משפחה שהיא 31.90 שקל
אז תעשי ספוטיפיי פרימיום
תעשי של ספוטיפיי
בתור אחת שיש לה של ספוטיפיי זה הדבר הכי נוח שיש
רגע ממתי ליחיד זה 35? יש לי מנוי לזוג כולה ב25
אני שנים משתמשת באפל מיוזיק משהו כמו ארבע או חמש
היה לי גם ספוטיפיי
ומרגישה שאפל מיוזיק שווה כל שקל
לי נוח ממש והכל עובד מדהים
ממליצה לך לנסות אני חושבת שיש חודש חינם
ספוטיפיי הכי טוב
שואל השאלה:
מה?.. באתר שלהם זה רשום לי שזה עולה 9.99 דולר ליחיד :/
אנונימית
שואל השאלה:
הינה
אנונימית
הייתי בדיוק באותו מצב כמו שלך ובסופו של דבר עברתי לאפל מיוזיק וזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים
שואל השאלה:
אה אוקיי בסוף זה באמת 19.90 תודה לכולם!
אנונימית