7 תשובות
היי אתם ( נראה לי )
היי מישהו שצריך אישפוז בבית חולים לשיקום הנפש
למה לעצבן ככה , מה אכפת לך
אם הכוונה היא איך לפנות ישירות, אתם. אם הכוונה היא איזה מגדר - לשון פנייה לא מעידה על מגדר. הבנתי גם שבאנגלית יש אנשים סיסג'נדרים (סיסג'נדר: מי שלא על הקשת הטרנסית) שמשתמשים בלשון הפנייה they/them. לרוב הם א-בינאריים, ג'נדרקוויר או ג'נדרפלואיד, אבל לשון פנייה לא מעידה על מגדר.
היי, אני איילת ואני מתנדב.ת במרכז הדיווח של האגודה למען הלהט"ב, שמטרתו להיאבק בשיח פוגעני נגד הקהילה הגאה.

כמו שנכתב כאן, הפנייה אליהם היא ב"אתם" ולשון פנייה לא מעידה על מגדר.

חשוב להבהיר שאף זהות מגדרית או לשון פנייה היא לא הפרעה נפשית.

כל מי שנפגעו מלהטא"בופוביה מוזמניםות לפנות אלינו בפרטי, אם תרצו הקשבה, סיוע או לדווח לנו
שואל השאלה:
מה לאא רק רציתי לדעת מה זה כי יש לי ילדה בכיתה שהיא ככה ואני רוצה לקרוא לה איך שהיא רוצה אני לא טרנסהופובית בכלל אני רוצה רק לתמוך
אנונימית
התגובה של מרכז הדיווח התייחסה לתגובה אחרת, לא אלייך... כי יש כאן תגובה שרומזת שזאת הפרעה. מעולה ששאלת כדי ללמוד.

אבל הם לא "היא", הם הם... אין לי מושג לגבי המגדר שלהם וחשוב לא להניח מה המגדר מראש, כי לשון פנייה לא מעידה על מגדר, אבל בדרך כלל מי שמשתמשים בלשון פנייה שהיא לא או לשון את או לשון אתה הם ג'נדרקוויר, א-בינארייםות, ג'נדרפלואיד וכו'. אז סביר שהם גם לא ילדה.

אם קשה לך להתרגל ללשון פנייה, עצה ששמעתי היא להתאמן על לשון הפנייה שלא בנוכחות הא.נשים הרלוונטיים.