7 תשובות
לצערי זה הגיוני ולא כיף.
שואל השאלה:
מ ה מותר להם?? למה
אנונימית
אכן כן
שמעי אני לא אבל רוב החברים שלי שלומדים בישיבת בני עקיבא התחילו לסיים בחמש וחצי כבר בכיתה ז אז כן זה הגיוני
שואל השאלה:
^^ איך ??? למה זה תקין בכלל אין לי זמן לעשות מחויבות אישית אפילו
אנונימית
כן זה הזוי
כן