8 תשובות
את יכולה פסטה נגיד
כל דבר רך בעיקרון..
תאכלי מאכלים רכים
פירה
מומלץ מאכלים רכים כמו פירה
תאכלי דברים רכים שלא דורש הרבה לעיסות
וואי
יעבור כבר מחר או מחרתיים!! תחזיקי מעמד
אני הייתי אוכלת מרק
דברים שלא צריך בשבילם יותר מידי לנגוס
אם לא מעדן אז רק מרק לדעתי זו אופציה
אולי גם אורז
יוגורט זה הפיתרון .
קחי משהו חלק כמו נגיד יוגורט עם מתיקות מועדנת . זה יסדר אותך מתאבון וטעם ולא יכאב לך בכל. פירה לא ממליץ אלא אם יש בשלן רציני בבית שיודע להכין חלק מאוד למרות שזה קשה שזה לא חלבי
אני גם עושה גשר בקרוב אומרים לאכול דברים רכים בשמן הזה
בננה
מרק
מעדן
פירה
פסטה
שייקים
בהצלחה