5 תשובות
שואל השאלה:
בקונדיטוריה*
אנונימי
ליאונרדו בפרופיל הסיח את דעתי מהשאלה אני מצטערת
שואל השאלה:
חחח
אנונימי
אבל תמשיך בעבודה כמובן כל הכבוד
תמשיך, אבל ממליצה לך לפרוש לקראת אמצע-סוף השנה כשכבר תחסוך קצת. סוף י"ב יכול להיות אינטנסיבי. אגב ממש שאפו, לעבוד בקונדיטוריה זה חתיכת דבר