8 תשובות
פוצץ אותו זה דבר ראשון ואם בבוקר המצב עדיין מזעזע אל תלך
אנונימית
אם יש לך סבון פנים אז כדאי לך לשים, אין יותר מידי מה לעשות. לא ממליץ לפוצץ אותו
לתת לו להתפוצץ לבד ולשים מייקאפ
שואל השאלה:
אני בן^, ואני לא רוצה לפוצץ כי אחרי זה נשאר לי מוגלה פנימי שיוצא שוב פעם ואחרי זה נשאר כמו סימן אדום קטן על הפנים, אבל מצד שני אני ממש מתבייש ללכת עם זה על הפנים
אני בן^, ואני לא רוצה לפוצץ כי אחרי זה נשאר לי מוגלה פנימי שיוצא שוב פעם ואחרי זה נשאר כמו סימן אדום קטן על הפנים, אבל מצד שני אני ממש מתבייש ללכת עם זה על הפנים
אנונימי
לפוצץ
לא לפוצץ אותו אם זה עם מוגלה זה ישאיר לך סימן אדום פתוח!!
ואז ישאר סימן,
אין משהו להעביר את זה בשנייה
אך לגעת בזה סתם ישאיר סימן יותר
ואז ישאר סימן,
אין משהו להעביר את זה בשנייה
אך לגעת בזה סתם ישאיר סימן יותר
זה טבעי נורמלי שיש פצעונים, אל תתבייש
אני אישית מעדיפה ללכת עם פצע אדום מאשר חצקון ענק עם מלא מוגלה הרבה יותר מושך את העין ויותר מגעיל
אנונימית
באותו הנושא: