8 תשובות
שואל השאלה:
יש לי שיער חלק
אז כן
מקסימום מטעויות לומדים
כןן זה יפה אני גזרתי אחת לעצמי לפני שבוע
תעשי, אם זה נראה עלייך טוב את לא תתחרטי. וגם אם לא תאהבי לפחות תדעי שזה לא מתאים לך ושלפחות עיסית
תלוי מה הסוג שיער שלך
לכי על זה השיער אורך
e1a
חיים פעם אחת מקסימום זה לא יפה תשימי עם סיכות
וזה יארך לך