8 תשובות
לא
שואל השאלה:
יש לי שיער חלק
יש לי שיער חלק
אז כן
מקסימום מטעויות לומדים
מקסימום מטעויות לומדים
כןן זה יפה אני גזרתי אחת לעצמי לפני שבוע
תעשי, אם זה נראה עלייך טוב את לא תתחרטי. וגם אם לא תאהבי לפחות תדעי שזה לא מתאים לך ושלפחות עיסית
תלוי מה הסוג שיער שלך
לכי על זה השיער אורך
חיים פעם אחת מקסימום זה לא יפה תשימי עם סיכות
וזה יארך לך
וזה יארך לך
באותו הנושא: